Obchodní podmínky a GDPR

1) Všeobecná ustanovení
Stefan Shamilyan, IČ: 8295910, dále jen "provozovatel", je provozovatelem paraglidingových tandemových letů. Zajišťuje paraglidingové tandemové lety a s tím související činnosti (dále služby) prezentované na stránkách www.nebeskyzazitek.cz. Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti mezi Stefanem Shamilyanem a objednatelem služby, popř. třetí osobou, v jejíž prospěch je služba objednána, nebo která službu využije. Veškeré takové smluvní vztahy se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto Všeobecné obchodní podmínky, Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt než spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb. ).

Kontaktní údaje provozovatele služeb:
Stefan Shamilyan
Janov nad Nisou 416,
PSČ 468 11
IČ: 8295910
Tel: + 420 608 058 223
e-mail: shamilian@seznam.cz
Korespondenční adresa:
Stefan Shamilyan
Janov nad Nisou 416,
PSČ 468 11

2) Vznik smluvního vztahu
Zákazník si může objednat a zakoupit služby na stránkách www.nebeskyzazitek.cz, nebo osobně u poskytovatele služeb. Službu může zákazník koupit pro sebe nebo ve prospěch třetí osoby. Úhradou kupní ceny za objednané služby vzniká smluvní vztah mezi Stefanem Shamilyanem a objednatelem služby (zákazníkem).
Rezervací uhrazené služby (viz bod 3) Všeobecných obchodních podmínek) objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí.

3) Rezervace služeb, platnost poukazu a možnost jejího prodloužení
Stefan Shamilyan prodává časově otevřené poukazy (vouchery) opravňující k využití poskytovaných služeb a držitel takového poukazu tak má možnost zvolit si z nabídky jemu vyhovující termín. Každý poukaz je platný 12 měsíců od data zaslání či osobního převzetí poukazu a je možné jej využít během období, kdy se služby poskytují, tedy nejběžněji od začátku března do konce října dle meteorologických podmínek. Platnost poukazu se dá ověřit u p. Stefana Shamilyana na tel. + 420 608 058 223 nebo e-mailu shamilian@seznam.cz. 

Rezervaci uhrazené služby s požadavkem na výběr termínu lze provést výhradně prostřednictvím e-mailu shamilian@seznam.cz, a to nejpozději dva týdny před koncem platnosti poukazu. Pokud v této lhůtě zákazník neprovede rezervaci, ztrácí nárok na poskytnutí vybrané služby, a to bez jakékoliv náhrady, a závazek Stefana Shamilyana k poskytnutí objednané služby tímto zaniká. 

Po rezervaci e-mailem probíhá veškerá komunikace ze strany pilota prostřednictvím sms. Zákazník, resp. budoucí pasažér obdrží po rezervaci sms avízo od pilota s informacemi o možném termínu letu. Na tato avíza je nutné z pozice budoucího pasažéra reagovat; tedy zda termín vyhovuje, či ne. Pokud zákazník (pasažér) na tato avíza nikterak nereaguje, je let považován za uplatněný. Pilot takto zasílá maximálně tři sms avíza.

Držitel poukazu má možnost v době platnosti poukazu požádat poskytovatele služeb o prodloužení platnosti poukazu. Tato žádost je zpoplatněna administrativním poplatkem ve výši 300,- Kč. Platnost poukazu může být prodloužena pouze na základě písemné žádosti na email: shamilian@seznam.cz doručené nejpozději v poslední měsíc platnosti poukazu.

4) Platba
Platba probíhá převodem na účet Provozovatele. Platba bude uznána až po připsání částky na bankovní účet Provozovatele.

5) Průběh služby (letu)
Detaily o průběhu letu, uvedené na internetové stránce www.nebeskyzazitek.cz, jsou jakýmsi vodítkem a naznačují, co na jednotlivých typech letů můžete čekat. Další informace rádi poskytneme na e-mailu shamilian@seznam.cz nebo na tel. +420 608 058 223.
Veškeré změny v provedení služeb mají vždy za cíl zajistit klientům maximální bezpečnost a pohodlí.
Před každým letem probíhá několikaminutové proškolení.
Celý let se nahrává. Zákazník má tedy možnost přikoupit si k zážitku ještě videozáznam z letu. Je to záznam bez střihu, v kvalitě 4K (Ultra HD). Záznam obdrží po ukončení letu na SD kartě.
U motorového létání je možnost záznamu vlastním přístrojem.

6) Omezení pro čerpání služeb
Hmotnost pasažera max. 110 kg, věk minimálně 6 let. Tandemový let nesmí absolvovat lidé trpící epilepsií, srdečními chorobami, s těžkým mentálním postižením. Nevhodné pro těhotné ženy. K paraglidingovému tandemovému letu není zapotřebí potvrzení o lékařské prohlídce!
Objednatel služby je též povinen zajistit doprovod dospělé osoby, pokud je příjemcem služby osoba mladší 15-ti let, popřípadě zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let, je-li bez jeho doprovodu.
Nabízené služby (dárkové poukazy) mají pro svá čerpání jistá omezení. Zahrnují věk, zdravotní stav, kondici nebo tělesné proporce. Pokud si zákazník není jistý vhodností konkrétní služby, může využít rad a doporučení pomocí e-mailu: shamilian@seznam.cz nebo se informovat telefonicky + 420 608 058 223. Provozovatel není zodpovědný za nevhodnost dárku, který byl již zakoupen. Tandempilot je oprávněn odmítnout seskok s osobou, kterou vyhodnotí jako nezpůsobilou k provedení seskoku.

7) Bezpečnost
Veškerých aktivit se zákazník účastní výlučně na svou vlastní odpovědnost. Stefan Shamilyan má sjednáno zákonné pojištění na škody způsobené třetím osobám pro komerční provoz paraglidingového tandemového létání.

8) Storno podmínky
Termín letu je již rezervován:
Zákazník může zarezervovaný termín stornovat nejpozději 24 hodin před realizací služby. Provozovatel má právo službu z důvodů vyšší moci (nevyhovující počasí, technické poruchy vybavení apod.) stornovat i v době kratší než 12 hodin před její realizací. V takovém případě bude zákazník ihned kontaktován a domluví se nový termín služby. V tomto případě zákazník nemá nárok na náhradu škody vzniklé mu v souvislosti se zrušením rezervace.

Termín letu ještě není rezervován:
Zákazník může ve lhůtě 2 měsíce od data nákupu služby požádat o vrácení peněz.  Za tuto operaci však musí zákazník zaplatit Provozovateli manipulační poplatek v hodnotě 500,- Kč plus DPH. Tato částka bude odečtena z částky, která bude zákazníkovi vrácena.
Objednatel, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva uzavřena distančním způsobem (internet, e-mail, telefon), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se objednatel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat poskytovateli služeb e-mailem nejpozději do 14. dne od převzetí poukazu. Objednatel, který je spotřebitel, však nemůže takto odstoupit od smluv v případech stanovených v ustanovení § 1837 zákona č. 89/2012 Sb.

9) Změna termínu
Zákazník může během platnosti poukazu změnit již objednaný termín služby nejpozději 24 hodin před realizací služby. Provozovatel si nebude za tuto operaci účtovat žádné poplatky. Při změně termínu zákazníkem je nutné, aby zákazník e-mailem nebo telefonicky neprodleně kontaktoval Provozovatele a domluvil si s ním náhradní termín.
Zákazník má povinnost dostavit se ve sjednaném termínu (datum a čas) na místo konání aktivity. Pokud tak neučiní nebo pokud stornuje rezervovaný termín později než 12 hodin před plánovaným poskytnutím služby, je aktivita považována za vybranou bez jakékoliv náhrady škody či nároku na náhradní termín.

10) Ceny
Cena služby je sjednána na základě dohody mezi objednatelem a Provozovatelem. Cena zahrnuje veškeré náklady spojené s poskytnutím služby uvedené v popisu na internetových stránkách www.nebeskyzazitek.cz a je uvedena včetně DPH.

11) Distribuce
Poukazy jsou zasílány výhradně e-mailem ve formě dat pro tisk.

12) Videozáznam z letu
Videozáznam z letu v kvalitě Ultra HD (4K) je možné předem zakoupit za cenu 400 Kč.
Videozáznam z Vašeho tandemového seskoku si můžete ihned po seskoku odnést na našem záznamovém zařízení - SD kartě.
Z důvodu jedinečnosti každého seskoku může být délka každého videozáznamu rozdílná. Platba za videozáznam bude vrácena pouze v případě technického selhání videokamery.
Propagace
Pasažér svým podpisem Prohlášení před tandemovým seskokem dává souhlas provozovateli k použití fotografií a videozáznamů za účelem vlastní propagace a reklamy.

13) Reklamace
Provozovatel je povinen příjemci služeb zajistit poskytnutí služeb v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.
Nesplní-li poskytovatel služeb své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí služby neproběhlo vůbec, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců plynoucích od prvního dne, kdy měla být služba poskytnuta.
Provozovatel reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace poskytovatel služeb zákazníkovi vydá písemné odůvodnění (písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová forma).
V případě, že příjemce služeb řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytované služby a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, případně může od smlouvy odstoupit.
Každý příjemce nebo objednatel služby, který je zároveň spotřebitelem, je oprávněn se v případě neuznání reklamace, nebo jakéhokoliv jiného sporu s poskytovatelem služeb (tedy v případě, pokud se příjemce služby domnívá, že jej poskytovatel služeb poškodil nebo nedostál svým závazkům) obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce (ČOI) a zahájit bezplatný proces mimosoudního jednání. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání naleznete na stránkách www.coi.cz.


14) Ochrana osobních údajů
Osobní údaje objednatele, resp. příjemce těchto služeb potřebné pro komunikaci s těmito osobami, budou použity výhradně pro účely plnění uzavřené smlouvy, včetně rezervace služeb nebo jejích změn. Objednatel, popř. příjemce služeb projevuje spolu se souhlasem s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami i souhlas s užitím jeho osobních údajů v rozsahu kontaktních údajů (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail a adresa) pro potřeby plnění smlouvy.
V případě, kdy je příjemcem služeb osoba odlišná od objednatele, mohou být její osobní údaje použity pouze pro účely splnění smlouvy, k jakémukoliv dalšímu zpracování jejích osobních údajů je nutný její výslovný souhlas.
Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb.). Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu poskytovatele služeb a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dodavatelé služeb a třetí osoby zajišťující doručení poukazů, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu (jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo a email), nutném pro splnění smlouvy. Objednatel, popř. příjemce služeb projevuje spolu se souhlasem s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami i souhlas s tím, že přepravce využívá výše uvedené údaje k účelu doručení objednaného zboží a dále že přepravce je oprávněn k tomuto účelu zmocnit i třetí osoby.
Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána elektronicky a/nebo v tištěné podobě.
Internetové stránky poskytovatele služeb mohou obsahovat odkazy na jiné internetové stránky třetích osob; poskytovatel služeb není odpovědný za obsah takových internetových stránek a za služby na nich nabízené.


Janov nad Nisou 5.10.2023